9.07.2012

Büyükada Notları-2

Büyükada'ya 3.gelişim ama hala Rum Yetimhanesi'ni görmemiştim. 

Sıcağa aldırmıyorum, faytona para vermiyorum, çok pis yanmayı göze alıyorum ve karşınızda Rum Yetimhanesi.


Dünya'nın en büyük 2.ahşap binası olduğu söyleniyor. Ne acı ki çok kötü durumda, içeri girmek yasak.
Harap hali, geçmişi insanı çok hüzünlendiriyor.





Onarılmazsa, zamana yenilecek bu binayı mutlaka görün derim.


Yürüdüğümüz yollar tam Yeşilçam filmlerinde aşıkların buluştuğu tepeler tadında. 


Bu ev mi otel mi emin olamadım ama girişe bayıldım!


Çok gezdik çok yorulduk, şimdi keyif zamanı! Deniz kenarında pek çok alternatif var, fiyatlar çok acımasız değil, bizim tercihimiz ise biraz daha sakin bulduğumuz Kıyı Restoran.


Rakı-balık, rakı-meze, rakı-balık meze... Ne dilerseniz ada bol bol sunuyor. Rum böreğini de denemeyi unutmayın.


Öğle yemeğinde seçim daha basit olabilir, bira ve ev yapımı patates!


Adadaki Starbucks pek sakin, dışarısı da çok hoş, önerilir.


Yemek yerken aç bir kedi gibi dibimizde gezinen martıların bol bol fotoğrafını çekebilirsiniz. Kendileri pek utangaç değil keza. 


Adaya hoşçakal demek ise pek zor...

Hiç yorum yok:

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...