27.08.2012

Kalbim Viyana'da Kalmış Olabilir


Bazen çok ama çok beğendiğim şehirleri anlatamıyorum. Yine öyle bir andayım.
Görkemli desem yetmiyor, sanat, tarih desem, neresinden başlasam bilemiyorum. Bana hissettirdikleri ise tarifi imkansız.
O yüzden ben doğru kelimeleri bulana kadar bugünlük fotoğraflar konuşsun.


Rathaus önünde film festivali. Festivalin 50. yılında Carmen'i izlemek de varmış kaderde.


Meşhur Manner gofretleri, çukulataları. Lezzeti bir kenara vitrin, dükkan, detaylar harika!



Figmüller'e gidip schinitzel yemeden dönmek olmaz. Enfesti!


Yine pek meşhur Julius Meinl. 


Viyana öyle güzel, öyle görkemli, öyle harika bir şehir ki ömrümü orada geçirmek istedim.
Bir sonraki yazıda neler yaptık, neler gördük kısmını da ekleyeceğim.
Geri döneceğim Viyana, bekle beni!

Fotoğraflar bu sefer sevgili ablamın eseridir. Special thanks to Derya :)

Hiç yorum yok:

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...