19.09.2012

Evim Evim Hayalimdeki Evim


Yeni İkea katalogu çıktı mı derken kendimi bulduğum yer budur!
İşte hayallerimdeki evim.

Not: Hayalimdeki ev her gün değişebilmektedir, yazar bu satırları yazarken, huzur ve dinlenme peşinde olduğundan hayalindeki evin yoğun beyazlığı gözlerinizi almasın efendim.

Bu balkonda her sabah çayımı içsem...


Güne güleryüzlü başlamak için fincanlarımı da güleryüzlü seçsem..


Çayımı içtikten sonra salonumda kitabımı okusam, müziğimi dinlesem, arkadaşlarımı ağırlasam...


Ellerini yıkmaya giden misafirlere minik bir süprizim olsa...


Yorulunca da bu yatakta kestirsem...


güzel olurmuş sanki.
:)

fotoğraflar: pinterest



6 yorum:

DECO☆deniquo dedi ki...

Bir tane de ben istesem bundan.. hmm özellikle, salondaki chester'dan, aynalı (!) duvardan, bi de o giriş kapısından.. dileklerimin sayısı üçle sınırlı değilse o yataktan da isteyebilirim, nasıl olsa başladım bir kere yüzsüzlüğe :)


http://www.decodeniquo.blogspot.com

Deniz dedi ki...

Bence gayet uygundur :D
Sevgiler,
Deniz

Deniz dedi ki...

Cok tesekkur ederim :)
Sevgiler

gecekiyafeti.com dedi ki...

bu nasıl güzel bir ev Paylaşım için teşekkürler ben de beklerim www.gecekiyafeti.com

gecekiyafeti.com dedi ki...

çok hoşşş paylaşım için teşekkürler bana da beklerim www.gecekiyafeti.com

Deniz dedi ki...

Cok tesekkur ederim :)
Sevgiler!

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...