15.04.2013

Before Midnight



Bu aralar beni en çok düşündüren ve yüzümü en çok güldüren film "Before Midnight" oldu.

"Before Sunrise" ve "Before Sunset"i defalarca izledim, izlerim, izlettiririm. Her seferinde çok güler, çok hüzünlenirim.

Bu kadar izleyince, belki de pek çokları gibi, filmlerin ve hayatımın dönemlerinin iç içe girdiğini fark ettim.

Before Sunrise'ı izlerken; henüz üniversite yıllarında, Erasmus öğrencisi, gezen, seyahat eden, yeni insanlarla tanışan, daha umutlu, daha sorgulayan kendimi buluyorum ve evet o halimi çok özlüyorum.

Before Sunset'i izlerken şimdiki halim aklıma geliyor, büyümüş, yine sorgulayan ama belki biraz daha az hayal kuran, biraz daha sakin...

Kişisel tarihimle bu kadar özdeşleştirince ister istemez "Before Midnight" benim için, çok merak ettiğim ve özlediğim karakterler ile tekrar buluşmanın yanı sıra, hayatın bir sonraki getirisinin ön gösterimi olacaktı, bu yüzden filmden beklentilerim büyüktü. 

Spoiler vermek istemem ama beklediğime değdi ve garip bir şekilde bu ön gösterim ile kendimi daha da güçlü hissediyorum...

Bir de Yunanistan'a gitmek istiyorum! Mümkünse bu yaz...


2 yorum:

www.macerakitabim.com dedi ki...

Dün akşamiçimden güzel bir film seyretmek geldi. Hemen bloga yazımı yazdıktan sonra:) Bildiğin giib evde yalnızdım, bir kadeh şarabımı içmiştim ve sıra güzel bir film seyretmeye gelmişti. Aklıma işte senin yazdığım ve benim çok sevdiğim meşhur iki filmin peşinden bu film geliyordu. Elbette romantizmi severim, fakat arkasında şerhi barındıran filmlere bir de üstüne üstlük bayılırım. Viyana'dan sonra, Paris gelmişti, şimdi de Yunanistan. Pek alışkanlığım olmamasına rağman biraz internette gezindim, belki bulurum ve seyrederim diye! Bu kadar yeni bir filmin ortalıkta olmayacağı açıktı, lakin bakındım işte... Fragmanını seyrettim, ağzım tatlandı:) Sonra oturdum ve başka harika bir Fransız filmi seyrettim... Sinemalara geldi mi bu film diye bakmaya gidiyorum şimdi..
Deniz ne güzel yazmışsın, ayrı dopruda ilerliyoruz galiba seninle...
Bu arada, Yunanistan sahiden güzel bir yer. Git bu sene:))))

Deniz dedi ki...

Bu zamana kadar aldigim en guzel yorum oldu bu. Yuzume bir tebessum birakti... Cok tesekkur ederim.
Ben de benzer hisler icindeyim :)
Sevgiler,
Deniz

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...