18.09.2013

Huzuru Delft'te Bulmuş Olabilirim



Hayatımdaki en huzurlu günlerin bir kısmını; sanırım bu sene Hollanda'da yaşadım. 
 Hem de bu sefer seyahatin amacı da çok önemliydi, en can arkadaşlarımdan birinin nikahı için oradaydım.

Nikah için gidince, o turist olma karmaşasından uzaklaşıp, tüm vaktini ve heyecanını arkadaşına ve o güzel güne saklayınca; geriye kalan uzun kahvaltı sofraları, bol bol gezdiğin sokaklar, yediğin peynirler ile kendinden geçtiğin anlar ve bol bol muhabbet ettiğin saatler oluyormuş. 

Ben yine wifi buldukça instagrama bağlanan deniz modunda hayatıma devam ettim, o ayrı, ama bu 5 gün gerçekten de inanılmaz sakin ve huzurluydu. Huzurun ilk sırrı pek tabi seyahat amacımız olan evlilik ve sonra kaldığımız bungalovdu.





                                        Manzaramız tam olarak bu iken, ne yapabilirdim ki başka?


Sokaklarda dolaşırken karşınıza çıkabilen manzaralar harika.


En güzeli ve büyüleyici olanı ise pek tabi nikah günüydü. Onu ayrı bir yazıda anlatacağım.
Dutch wedding nedir, neden pek tatlıdır? Bir sonraki yazı dizimizde :)



4 yorum:

Sebnem Orhun dedi ki...

gerçek bir huzur oratamı, kargaşanın olmadığı tek bir kareye bir girmemiş olan insan siluetlerinden anlaşılıyor :))

sebnemorhun.blogspot.com

Elizabeth dedi ki...

Muhteşem...

Elizabeth dedi ki...

Muhteşem...

Deniz dedi ki...

Guzel yorumlariniz icin cok tesekkurler :)

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...