24.01.2015

Siempre Havana



Sizi Küba'ya kadar götürecek bir kitap önerim var bugün.

Genelde o şehirde yapılacaklar, turist aktiviteleri içeren kitaplar seyahat öncesi ve sonrasında çok yararlı olabiliyor.

Bir de bu tarz kitaplar var; gidersen mutlaka elinde olmalıyım der ama gitmeyeceksen bile seni elinden tutup şehrin sokaklarında gezdirir.

Aslı Pelit yüksek lisansı sırasında yaşadığı Havana'yı öyle güzel anlatıyor ki, siz de gitmiş kadar oluyorsunuz. Bir yandan da Küba'nın kültürü, tarihi, yaşadığı değişimleri öğreniyorsunuz.

Okurken bazı sayfaları kıvırdım, çünkü okudukça Küba mutlaka görülecek yerler listeme eklendi. Kıvırdığım sayfalar ile; gittiğimde şu sokağı bulmalıyım, bu restorana gitmeliyim, burayı turistler bilmiyormuş bak listem de hazır oldu.

Yeni bir yaşam tarzı, yeni bir kültüre şahit olmak en keyif veren şeyler benim için. Bu kitabı bu nedenle benim gibi düşünenlere tavsiye ediyorum.

Böyle soğuk kış günlerinde, oturduğunuz yerden uzak diyarlara gitmek çok keyifli olacaktır eminim...


4 yorum:

Unknown dedi ki...

Keşiften geliyorum :)(:
bana da beklerimmm :)(:

http://aycinmutlu.blogspot.com.tr/

bilge dedi ki...

Bu günlerde gitmeyelim ama kitabı okuyalım..görmek istediğim yerlerden arkadaşım gitmiş anlatmıştı..sevgiler..

MasumRobot dedi ki...

Kübadan yeni gelen biri olarak kitabı merak ettiim.
Küba yazımı da yeni yayınladım, bilginize :)
http://www.masumrobot.com/2015/08/kuba-gunlukleri-genel-kultur.html

Deniz dedi ki...

Aa süper bakıyorum hemen :)
Sevgiler,
Deniz

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...