29.03.2015

Momo

Bu aralar ne yorgunum, ne tükenmişim bir bilseniz. Bomboş bir deniz kenarında, tek başıma oturup saatlerce öyle kalakalmak istiyorum.  Kimse aramasın, sormasın istiyorum. Güneş içimi ısıtsın istiyorum, aa bir dakika aptal radyoterapi yüzünden bu sene belli ki doğru düzgün tatil bile yapamayacaktım değil mi? Güneşe çıkamıyorduk! Elveda en basit hayaller!

Bir süredir hayatım böyle, neye elime atsam izin yok, belirsiz, bıktım. Tükenmişliğin dibini gördüm sanırım. Çıkamıyorum.

Dün beni buradan alıp götüren, azcık kendime getiren Michael Ende'nin 'Momo'su oldu, sizlere de onu önereyim istedim.
Çocuk kitabı diyeceklerdir, geçiniz...



En son kimi ne zaman gerçekten dinlediniz?
En son ne zaman gün size yetti?
Zamanınızı çalıyorlar mı?
Bir Momo olacak yüreğiniz var mı?

Michael Ende'nin en son çocukken 'Santa Cruz'a Giden Uzun Yol'unu okumuştum, ne harika kitaptı. Momo ise size zamanın sırrını veren bir kitap. Mutlaka okuyun, bu deli koşturmacanızda neye koşturduğunuzu bir daha düşünün.

Mutlu pazarlar!

5 yorum:

dilekce54.blogpot.com dedi ki...

Okuyacağım Momo'yu. Tükenmişlik hepimizde var sanırım buaralar biraz dinlenmekte fayda var sanırım..

Beauty beybi dedi ki...

çok güzel bende okuyacağım severim böyle kitapları... takipteyim bende beklerm..

Sebnem Orhun dedi ki...

Bahar geldi artık bütün moralsizliklerimizden kurtulmalı ve doğa gibi ruhumuzu uyandırmalıyız :)) Havadan derin bir nefes çekerek içimize enerji dolduralım...
Mutlu, güzel günler...

sebnemorhun.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Ben de okumuştum Momo' yu, zamanın ne kadar değerli olduğunu hatırlatmıştı. Blogunuzu Şirin Kanatlar blogundaki etkinlik sayesinde keşfettim ve takibe aldım. Bana da beklerim. Sevgiler :)

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

Momo ve Bitmeyen Öykü çok çok merak ettiğim kitaplar , yakın zamanda okumak istiyorum.
Ne güzel anlatmışsınız.
Sevgiler,

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...