3.05.2015

İyileşme Günlüğüne Devam_Atarlı Hasta



Bir aydır yazamadım, ne dolu bir ay oldu. Başlıktan da anlaşılacağı üzere çok da kolay bir ay olmadı.

Öncelikle 'İyileşme Günlüğü' notlarımı vereyim. Sonunda tüm kemoterapilere, umuyorum ki bir ömür boyu sürecek şekilde veda ettim. Hala 3 haftada 1 herceptin için hastaneye gittiğimden ve öncesinde verilen alerji serumu beni 1 gün sersem gibi yaptığımdan 'Yey hastaneye elveda!' diyemesem de, kemoya elveda!

Şimdi her gün radyoterapi alıyorum, valla açık konuşacağım radyoterapiye pek inanmıyorum. Öyle şey olur mu dediğinizi duyar gibiyim, ama bana nedense zararı yararından çokmuş gibi geliyor. Fakat 3 doktor gezip, 3'ü de alacaksın deyince, zaten başka bir tedaviyi reddettiğim için artık ailemi ikna etmek zorlaşınca, paşa paşa alıyorum radyoterapimi. Zararları önlemek için kemoterapi alırken yaptığımı yapıyorum, gözlerimi kapayıp, kendime şifa aldığımı, vücudumun ışınla bembeyaz olduğunu hayal ediyorum. Deli işi diyenlere en ağır kemoları, bunu uyguladığım her zaman çok daha hafif geçirdiğimi, çevremin bu nedenle kemoların öyle de çok vahim şey olmadığını düşünmeye başladığını belirtirim. (Not: Vahim ama geçiyor, bu meditasyonla alınca daha da kolay geçiyor sanki)

Bu arada tedavi kararlarınızı alırken ne olur tek doktorla sınırlı kalmayın, burada yaşadıklarımın çok detaylarına girmek istemiyorum ama beni hayal kırıklığına uğratan bazı şeyler oldu. Doktorunuza yüzde yüz güvenin tabi ama bence 3-4 doktor gezdikten sonra, seçtiğiniz doktora güven olsun bu!
Bir de iç sesinize güvenin, aslında en başından beri doğrusunu o söylüyor.

Neyse her yaşananın bir nedeni vardır diyorum, sinirli değilim ama vücudumun kontrolünü öyle düşünmeden, tam inanmadan bir daha başkasına vermemeye de kararlıyım.

Bu süreçte kararlarımı verirken, sinirlerimi, kaygımı, ağlamalarımı azaltan, bakış açımı değiştiren bana çok ama çok yardımcı olan aşağıdaki harika kitap oldu. 'Evinizdeki Terapist'



Okuyun, okutun! Her bölümde verilen egzersizleri yapın. 
İnanın değişeceksiniz!

Sevgiler!

5 yorum:

dilekce54.blogpot.com dedi ki...

İnanın dün sizi düşünüyordum bu yazıyı görünce çok sevindim :) Dilerim bir ömür terketmişsinizdir kemoterapiyi. Çok sevgiler :)

Deniz dedi ki...

Ne tatlısınız :) Çok teşekkür ederim!
Çok sevgiler,
Deniz

dilekce54.blogpot.com dedi ki...

Bir yorum beni bu kadar mı mutlu edecekti allahım :D Deniz Hanım mail adresimi bıraksam içinizden gelirse bana mail atar mısınız? Dönem dönem (başınızı çok ağrıtmayacak kadar ama söz:) yazmak isterim, haberleşmek isterim. Ben bırakıyorum müsait olursanız lütfen yazın bana dilekce54@outlook.com :) Çok sevgiler.

Deniz dedi ki...

Ay cok gec gordum, cok sevinirim tabi :) denizinkelimeleri@gmail.com adresim,buradan gormezseniz mail de atacagim :) sevgiler!

dilekce54.blogpot.com dedi ki...

Mail attım size :) Görüşmek dileğiyle çok sevgiler :)

Bunlar da ilginizi çekebilir;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...